Odp: Wypalara

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 16:50:23 MET DST

Uzytkownik Leszek Kępa <szczesliwy_at_go2.pl> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisal:ylvk5.10588$FO3.267579_at_news.tpnet.pl...

> na
> stabilnie
>
> W praktyce to sprzet jaki posiadasz do nagrywania nie nadaje sie w ogole,
> juz na pewno nie spelnia twoich wymagan.

W praktyce to widac ze kolega wogole nie zna sie na nagrywaniu - na w/w
sprzecie mozna z powodzeniem pod NT nagrywac plyty "on the fly" i nie tylko
z predkoscia 8x i wieksza, natomiast pewne jest to ze podczas samego procesu
nagrywania praktycznie nic sie nie da zrobic i przy tej ilosci pamieci
trzeba po prostu sobie poczekac az wszystko sie skonczy nagrywac.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl