Re: Czy ktoś rozbierał notebooka

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 15:05:34 MET DST

rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol) napisal:

>A jak bardzo chcesz go rozbierac? Sama plastikowa obudowe komputera
>latwo zdjac,

No, ja bym tak nie powiedzial.
Niektore obudowy do netoboookw zdejmuje sie bardzo topornie,
a to z powodu mnostwa zatrzaskow ktore sa chyba tylko po
to, zeby utrudnic wlamywaczowi zadanie.
Chyba, ze miales ten konkretny model na mysli.

O ile jeszcze ktos sie podejmie tego.
Nie kazdy serwis wykonuje takie uslugi.
Ale probowac warto.

Andy