Re: Stary PC-286

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 14:45:27 MET DST

Tomasz Sopylo wrote:

> Dokładnie :-)
> 2MB, Hercules(!), Win3.1 i Works 3.0 (a może to była 2-ka... hmmm)
> i chodziło ładnie - dało się stosunkowo przyzwoicie
> pracować z niezbyt dużymi tekstami...

Tyle, że works nijak nie może się równać z WP. I chodzi bardzo
przyzwoicie z dużymi tekstami (kilkaset stron) na stosunkowo słabym
kompie (Ja używałem go na 386 SX20 4MB RAM). No i efekt pracy można
łatwo odczytać w WP współczesnym lub MS Wordzie. Po co kombinować jak
koń pod górkę z Tagiem czy innym badziewiem których formatu już nic nie
czyta. Wydruki z WP5 są doskonałe, dostępne kody. Jeżeli już ktoś chce
graficznie to może MS Worda2.0? W miarę małe wymagania... Ale chyba się
rozpędziłem. Na 286 praca w nim może być trochę wolnawa.