Odp: monitor LG

Autor: Tomasz Dębowski (tomdeb_at_farmacja.amg.gda.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 14:21:21 MET DST

Dowcip polega na tym, ze jak ustawie recznie to dziala ale juz na drugi
dzien jest to samo pomimo zachowanych ustawien czestotliwosci

Tomek
Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8mu35m$7sd$1_at_news.tpi.pl...

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl