Udostępnianie plików/drukarek w w2k

Autor: Umberto (umberto_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 13:42:12 MET DST

Czy w Windows 2000 pl Professional można udostępnić drukarkę użytkownikom
mającym Windows 98 (95) ? Niby daję, że udostępniona, ale nikt jej z
pozostałych użytkowników nie widzi.
Nie mówiąc już o tym, że poza tym, że ja nie widzę żadnych innych komputerów
z ieci Microsoft Windows to nigdzie nie widze też listy użytkowników systemu
Novel, którym mógłbym udostępnić zasoby.
Krótko - ja nie widzę pozostałych komputerów/drukarek/userów ani nikt z
win98
nie widzi mnie.

Proszę o pomoc, jeśli ktoś sobie z tym już poradził. Może być na priv-a.
Dzięki !