Re: Wypalara

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 13:15:28 MET DST

Leszek Kępa <szczesliwy_at_go2.pl> wklepał:
>W praktyce to sprzet jaki posiadasz do nagrywania nie nadaje sie w ogole, a
>juz na pewno nie spelnia twoich wymagan.

1. Niby na tym sprzęcie nie da się nagrywać? Widać, że edukację komputerową
   rozpocząłeś od PII
2. Skąd wiesz, jakie MeW_at_sH ma wymagania, że tak pewnie twierdzisz, że
   P150 tych wymagań nie spełnia.
3. Bredzisz.

Sprzęt spokojnie powinien wystarczyć (chyba, że NTkom pamięci zabraknie).
AFAIR NT WKS 4.0 w miarę żwawo się ruszało na 32MB.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986