RE: Duron zablokowany? juz nie!

Autor: Krzysztof_gorka (krzysztof_gorka_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 11:03:17 MET DST

-----Original Message-----
From: Macius [SMTP:mcomsoft_at_box43.gnet.pl]
Sent: 4 sierpnia 2000 23:27
To: Multiple recipients of list PECET
Subject: Re: Duron zablokowany? juz nie!

Hej

U?ytkownik "Dexter" <dexter_at_astercity.net> napisa? w wiadomo?ci
> Tak prosto jak Ty to opisujesz to niestety nie jest :-((. Niektore nale?y
> po??czye a niektore roz??czye ;-)). W zale?no?ci od tego jaki mno?nik
chcesz
> uzyskae. Je?eli masz p?yte ktora wspiera zmiane mno?nika wtedy nale?y
> po??czye wszystkie punkty i regulowae mno?nik za pomoc? zworek lub w
> BIOS-ie.

Nie! Wystarczy zamalowac olowkiem wszystkie mostki odpowiedzialne za
czestotliwosc i wtedy na Asusie mozna krecic!

[Krzysztof_gorka] Ciekawe rzeczy tu piszecie. Ale poprosze o wiecej
szczegolow bo jest to rzecz, ktora mnie bardzo intersuje.
O jakiej plycie Asusa piszecie? A7V?
O ile mi wiadomo ta plyta miala dipswitche wspierajace zmiane mnoznika
tylko w pierwotnej wersji ktora testowal Tom (wtedy jeszcze Duron/T-bird
nie mial zablokowanego mnoznika). Obecnie AMD zablokowalo mnoznik a i Asus
wypuszcza A7V bez dipswitcha ( przynajmniej tak wychodzi z opisu plyty na
stronie Asusa). Wiadomo ze zwarcie/zamalowanie mostka L1 odblokuje mnoznik
ale .. pozostaje problem jak go potem ustawiac, jakos mi sie nie usmiecha
kilkukrotne przerywanie i zwieranie pozostalych mostkow. A propos ponoc
wiekszosc prockow ma mostek L1 zwarty fabrycznie - wasze obserwacje to
potwierdzaja????
Czyli jak krecicie?
Macie plyty z dispwitchem ?
Dolozyliscie dipswitcha do plyty? (wg Toma koszt przerobki mniejszy niz
3USD)
Jeszcze jakos inaczej???

No to na ra pa