Re: ATA66: HPT366 vs CMD648

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 04:14:08 MET DST

Biedrzyk wrote:

> Czy ktos ma moze doswiadczenie z plytami BX z wbudowanymi kontrolerami
> ATA66? Chodzi mi o porownanie kontrolera HPT366 (np. ABIT, SOYO) z CMD 648

ja polecam promise'a - najlepiej na pci ale jest tez na niektorych plytach
(np. gigabyte'a); zreszta jak jest na plycie to i tak zajmuje przerywanie;
highpoint bez updatu biosu moze zachowywac sie dziwnie i w ogole chyba jest
ciut mniej wydajny;
promise znajduje urzadzenia podczas bootowania troszke szybciej (chyba, nie
mierzylem) ale za to w przeciwienstwie do hp nie mozna mu pogrzebac w biosie
(w hp sa 4 opcje na krzyz

asua (cmd) osobiscie nie uzywalem, kolega sobie takiego sprawil i ponoc jest
ok;

jesli chodzi o zglaszanie sie urzadzenia pod w9x to bywa roznie - ponoc cmd
przedstawia sie jako RAID (niestety zadne strippingi, mirroringi itp nie
wchodza w gre); zwykle kontroler udma podszywa sie pod scsi