Re: Soyo 5TF5 - kabelkologia

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 01:49:36 MET DST

Mirosław Cichocki wrote:

> Potrzebuję opis wyprowadzeń portów szeregowych na płycie Soyo 5TF5.
> Chodzi o "szpilki" na płycie, nie o to, co wychodzi z kabelka (właśnie
> nie mam oryginalnych kabelków i chcę dorobić). Ma ktoś?
> A może ktoś ma oryginalne kabelki od tej płyty do sprzedania?
> Proszę o odpowiedzi mailem.
> --
> Miroslaw Cichocki
> mirekc_at_eto.flt.krasnik.pl

A nie ma na stronie Soyo instrukcji do płyty???
Ja do wszystkich moich płyt (Abit, Gigabyte) ściągałem instrukcje ze stron
producentów i były tam zawsze opisane szpilki (w instrukcji do Gigabajta
opisali nawet wyprowadzenia ISA i PCI ;-)

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |