Re: problemy z serwerem tpnet

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 20:30:16 MET DST

Użytkownik jar_kup <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> od 2 dni mam problem z laczeniem sie z serwerem tpnet

ja miałem w przeszłości spoooro problemów z tym serwerem, potem na
dodatek zaczął zwalniać (po pamiętnej decyzji adminów serwerów
uczelnianych i innych nietepeesowych).
Dlatego też założyłem sobie darmowe konto na onecie - dają równie
darmowy dostęp do useneru i całkiem sensownie ten ich serwer chodzi.

Grendel