Re: Internet przez PTK

Autor: Scream [HCP] (scream_at_hcp.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 19:12:03 MET DST

> Słyszłem, że PTK bedzie zakładać w Warszawie i Krakowie dostęp do
internetu
> oparty na modemach kablowych. Czy ktoś wie z grupowiczów cokolwiek na ten
> temat ?

dokładnie. PTK dostało kilka dni temu koncesję. Pozatym PTK = ITI = TVN
czyli inwestorów mają... (samo ITI jest cenione na 600 mln $). Okres próbny
prawdopodobnie pod koniec roku. Różne warianty do wyboru (prędkości,
ograniczenia czasu, etc. Wszystko można wybierać). Net ma być konkurencją
dla SDI, każdy user ma mieć oddzielne IP. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

--
Pozdrawiam,
-=+>> Kamil -= Scream =- Rydzyński, scream_at_w.pl