Re: Ktora plyta ?

Autor: Jacek Czajka (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 19:37:34 MET DST

Witam
ja nie kupilbym ale juz kupilem plyte SE6. moim zdaniem to dobry wybor
posiadam ja zarowno w pracy (2 maszyny) jak i w domu. Wszystko bardzo
ladnie chodzi.
A oto moje (stabilne) konfiguracje.
1.SE6, PIII700_at_960, SB LIVE! 1024, 3D Prophet GeForce2 GTS, 3x64MB RAM
PC100, Aver98, HDD IBM 18GB.
2.SE6, PIII733_at_733, SB LIVE! 1024, ELSA GLADIAC, 2x128MB RAM PC133, 3COM
10/100, IBM DTLA 30GB
jak widac z pierwszej konfiguracji plyta znakomicie nadaje sie do
overclockingu. Drugi zestaw jest z pracy. Nie krecony poniewaz chce miec
stabilna maszyne do pracy.
jakies pytania to na priva.

J.Czajka
ITMiA, PWr