co sadzicie o...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 18:27:31 MET DST

Nagrywarce HP 8210 4x4x24 ??? Wiem, wiem, nie mowcie, ze wolna (4x), ale
to mi i tak nie robi roznicy - jest tansza od innych modeli o 200
zlociszy, a dzieki "szybkosci" nie powinno mi zmarnic zbyt wielu plytek.
Pytaie do uzytkownikow takowej - jak sie sprawuje? Jak czesto marni
plytki, jak u niej z optyka... Ogolni - co sadzicie o writerach HP?

Jak to juz kiedys bylo, to soerki, ale jeszcze nie zauwazylem by
ktokolwiek pisal o nagrywarkach HP, wiec ktos musi :-) Jesli to juz bylo
- odeslijcie mnie do archiwum (nawet nie wiem gdzie jest ;-) ). Tak czy
owak - chodzi mi o TEN model. Plextor jest od 1200, a tak sie sklada ze
uzbieralem te 800, a nagrywarke potrzeba mi teraz ;-)

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)