Re: HP7200i

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 15:05:36 MET DST

Kali napisał(a):
> Problem jest taki kupiłem CD-RW HP7200i chodziła wypaliłem kilka płyt i się
> popsuła. Po długich bojach wymienili ją na nową, ale........
> Po podłączeniu wszystko wyglądało ok. więc postanowiłem coś przypalić i
> zaczął się problem. Zrobiłem obraz i zapuściłem palenie
> niestety po wypaleniu jakichś 100MB cały proces się zatrzymał, płyta
> wysunęła się, schowała i nastąpiła kontynuacja wypalania z

 Mialem kiedys podobny problem z tym typem, tzn w trakcie nagrywania
wysuwa i wsuwa ponownie. Po paru zpieprzonych plytkach w ten sposob
postanowilem cos zrobic - pomogla wymiana frimware na TA SAMA WERSJE,
jaka bylaw nagrywarce (bo nowszej nie bylo). Ale po paru miechach znowu
sie spieprzyla (nie mogla wykalibrowac lasera na CD-R, RW chodzily
bezproblemow). W koncu wymienili w serwisie na nowa i mam spokoj (na
jakis czas). Swego czasu ludzie zachwalali HP, ale chyba nie mieli racji
- trzeba sie z nia obchodzic jak z jajkiem. Sprawia wrazenie bardzo
delikatniej :)

Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl