RATUNKU !!! POMOCY !! - Gamepad

Autor: YODAcki (jacek_at_bibltor.torun.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 12:13:18 MET DST

Hi !

Qrna, pokusilo mnie kupic gamepada SV-235 Program Pad. Ladnie wyglada ma 10
przyciskow i wogole fajny.
Przychodze do domu, instaluje a tu okazuje sie wdziala tylko 6 przyciskow,
reszte trzeba programowac. Samo programowanie jets jakies dziwne.

W kazdym razie jezeli ktos go ma, to niech mi pomoze go skonfigurowac. Mam
syna i ten pad byl kupowany z mysla o nim (poprzedni zdechl), a chlopak
wlasciwie gra tylko na padzie.

Jeszcze raz prosze o pomoc. Przedewszystkim chodzi mi jak pisalem wyzej o
konfiguracje i o sposob polaczenia (ta cholerna przelotka na klawiature)
:(((((

Z gory wielkie thnx

Jacek