Re: WinMe nie wylacza komputera ?

Autor: Bad Medic (daniel_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 08:55:55 MET DST

On Tue, 08 Aug 2000 10:44:14 GMT, daniel_at_sol.put.poznan.pl (Bad Medic)
wrote:

Juz wiem co to bylo
Moze to kogos zaskoczy ale przyczyna tago dziwnego zachowania byl
sterownik od myszy Genius NetScroller+
Po przejsciu calego helpa (ten fragment WinME bardzo mi sie podoba) i
nie znalezieniu zadnej odpowiedzi, przypadkiem wylaczylem ten
sterownik i komp zamknal sie jak trzeba