Drastyczne zwolnienie połączenia..

Autor: maniac (dworakowski_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 23:31:09 MET DST

Moje połączenie z internetem drastycznie zwolniło. Mimo, że łączę się zwykle
z prędkością 48 000 b nasecunde to tego nie widać. Cokolwiek bym robil w
internecie ciągnie się to w nieskończonoś. Pliki ściągane są z prędkością
400 bitów na secundę.

Dzieje się tak od wczoraj.

Zacząłem drążyć w komputerze szukając usterki. I doszukałem się, że w
menadżerze urządzeń nie ma wyszczególnionego portu com3 z którego korzysta
modem natomiast jest tam wolny com4. Czy to normalne i tak powinno byc czy
to jest moja usterka? No i jak to naprawic bo mi sie udalo jedynie com5,
hehe, dodać ;-).

A może to problemy z kablem. Niestety jest narażony na deformacje
(zgniatanie, zginanie) bo jest poprowadzony po podłodze (troche krótki,
hehe, a jakoś zapominam dokupic :-> ) .

--
maniac out
http://www.maniac.hg.pl/