Re: TPSA ogranicza news.tpsa.pl

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 03:08:14 MET DST

"Tomasz Nowak" <tnowak_at_tux.pl> wrote in message

> A co? [do jasnej cholery!] To przecież ich serwer. Nikt nikogo nie
zmusza
> do korzystania z niego. Ludzie, ocknijcie się! .
> Nigdzie nie jest napisane,
> że 'internet' Wam się należy za darmo i bez żadnych ograniczeń
nie wiem czy to widzisz - ale Ty z kolej przeginasz w druga strone ->
my, qwa chamstwo-lamerzyluserzy siedziec cicho i nic nepeprzyc bo i tak
za darmo daja? Troche Ci sie pomylil usenet ze swiatem www - szeroko
pojetym... w ktorym zreszta coraz mniej ludzi mysli na Twoj sposob...
Ciekawe kto ma za darmo? Ja place za kazda chwile polaczenia z netem - a
moze chodzi Ci o reglamentowanie wiedzy jaka niesie za soba net 'bez
zadnych ograniczen' - no tak - pobudki latwo zrozumiec - sciagamy z
polki Orwella...i jest wypisz wymaluj...
btw. skoro place za 0202122 mam chyba prawo polaczyc sie z newsserwem
mojego providera? czy jestem byle szysz i mam sie w cieszyc ze misie w
ogole udalo polaczyc, a teraz to se moge wonnadzewo?! ;P

Poza tym z tego co widzialem - facet napisal ze obcieli cala domene
wrocka - a to raczej nie to samo co wyciachanie(jakkolwiek) jednego
usera - nie wiem z jakiego powodu - moim postem chcialem m.in sklonic
kogos do wypowiedzi na temat - nie spodziewalem sie nalotu ze strony was
biednych ciemiezonych robiacych kase na naszej niewiedzy ;P
Jasne ze najlepiej dymac klienta z przodu i z tylu i jeszcze zeby cicho
siedzial

Geez, nie spodziewalem sie takiej wypowiedzi od KOGOS takiego jak TY.