Re: dzwiek

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 01:54:25 MET DST

| Mam taki problem (pewnie juz byl na liscie, ale nie znalazlem w archiwum).
| Podczas pracy dysku lub CD, slychac cichy gwizd w glosnkach. Mozna temu
| jakos zaradzic? Czasem jest on rowniez zalezny od wyswietlanego na monitorze
| obrazu (glosniki stoja kolo monitora, wiec to pewnie to).
| CD jest spiety z kart standardowym kabelkiem audio.

Tema wielokrotnie poruszany na grupie i wieeeeeelki jak rzeka. Sam mam podobny
problem. Zaklocenia o ktorych piszesz moga miec bardzo rozne przyczyny:
- kiepska karta dzwiekowa
- kiepska plyta glowna
- kiepskie uziemienie
- otworzona obudowa komputera
- zbyt bliskie sasiedztwo tasm dyskow i karty dzwiekowej
- nienajlepsze drivery karty/dyskow.

To wszystko co w tej chwili pamietam.

P.