WinOnCd in CD-Copy

Autor: Krzysiek (ron_at_w.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 01:04:40 MET DST

Witam i pozdrawiam wszystkich

Jest taka sprawa, mam nagryware teaca, i mam maly problem,
mianowicie jest taka opcja CD-Copy w WinOnCD i mam z nia klopoty,
mianowiecie zamiast kopiowac plytke, robi druga, ktora pod wzgledem miejsca
jest b. zblizona (1-2 sec roznicy) ale ani katalogow tudziez plikow na niej
nie ma, czyli blank zajmujacy 620 MB, czy ktos moze mi pomoc albo powiedziec
co jest grane, (wszystko jest ok kiedy nagrywam drug&dropem)
??

tz za pomoc
ron