Re: Przypominacz

Autor: Zbynek Ltd. (sp2scf_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 00:16:11 MET DST

Witam

Jarosław Kamper wrote:

> Witam
> Poszukuję jakieś małego programiku działającego w tle przypominającego o
> pewnych zdarzeniach (płatności rat) na kilka terminów przed zdarzeniem
> (np. dwa tygodnie, tydzień i dzień przed) oraz posiadącym możliwość
> wpisania kilka danych (jakieś 200-500 znaków). Musi posiadać również
> możliwość przejrzenia wybranego okreu czasu (np. kto w grudniu będzie miał
> zapłacić, jakie wpłaty powinny wpłynąć w lutym). Miło Byłoby również gdyby
> wpisywane dane trzymał w osobnym pliku (aby jakaś awaria nie równała się
> wpisywaniu wszystkiego od nowa).

Ostatnio przerabialem temat, to mam aktualne dane. Sam uzywam jeszcze
starego programiku 'Alarm'. Maly, zajmuje w pamieci malo miejsca, kupa
opcji. Dla Ciebie wada jest ilosc znakow. Nie liczylem, ale duzo mniej.

Z nowszych programow to xReminder Pro v.3.2 i WinDates v.4.11. Ktorys z
nich zainstaluje. Raczej ten pierwszy. Chociaz nie ma do niego
'ulepszacza'. W zasadzie;-) Zreszta nie dziala zbyt dobrze. Jest taki
przymulasty. A podobal mi sie. Szkoda.
Pozostal mi drugi - WinDates.
Maja wszystko czego potrzebujesz. A nawet wiecej.

> Za odp na priv z góry dziękuję

Kazdy chce znac odpowiedz. Nie tylko Ty:-)

Pozdrawiam

--
Tylko prawdziwi twardziele nie robia backupu.
    Zbynek,  sp2scf_at_friko4.onet.pl      ewent. sp2scf_at_polbox.com