Odp: Diamond Monster Sound MX 300

Autor: Miro (miroslaw.kubic_at_dtcentrum.com)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 19:13:45 MET DST

Użytkownik Irek S. <stasiek2_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:398edf8c_at_news.vogel.pl...
> co sądzicie o tj karcie- jak sprawuje sie w praniu?? jakieś sugestie ze
> strony
> posiadaczy tego sprzętu
>
> Zamierzam to kupić za 180 zł - czy watro???

Za 180 zł na pewno warto. Pozostaje jednak kwestia bardzo subiektywnego
odczucia która karta jest lepsza. Ja testowałem obie i wybrałem Live'a z
kilku powodów:
- mniejsze obciążenie procesora
- lepsze oprogramowanie
- lepsze midi
- jak na razie znacznie lepsze perspektywy jeśli chodzi o producenta
POSDRUFKA