Re: karta TV

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 17:35:47 MET DST

Gamon' wrote:

> Czesc!
>
> Jestem tu po raz pierwszy, wiec sorry, jesli temat byl juz maglowany....
>
> Zamierzam kupic karte TV i prosze o rade. Jaka byscie polecili
> uwzgledniajac dobry stosunek ceny do jakosci i mozliwosci karty? Jasne,
> ze ma byc z teletekstem, mile widziana mozliwosc podgladu kilku
> programow na raz (w takich zminimalizowanych okienkach) oraz mozliwosc
> robienia zrzutow, pilot koniecznie, mile widziana mozliwosc podlaczenia
> kablowki.
>
> Pozdrawiam,
> robal.

hej
osobiscie uzywam od paru tygodni Aver Media Tv Capture jest w miare tania i
doœć
przyzwoita ma teletext pilota ale dosc kiepskie oprogramowanie (no w kazdym
razie dla mnie) zrzuty z telewirozni robi niezle z video jeszcze nie
próbowałem ale powinno byc OK mam toto podpiete pod kablówe i chodzi bez
problemu

Harpoon