Re: niemoznosc odczytania pliku worda

Autor: RR (R.Ratynski_at_zasada.com.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 15:01:05 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pawlak" <napisał w
> hello,
>
> Spróbuj skopiować z FDD na HDD za pomocą
> NORTON COMMANDER-a.
>
> A może pliki są zabezpieczone hasłem?
>
> pozdro,kp

pliki mam skopiowane na HDD, i nie sa zabezpieczone haslem , bo gdyby byly
to by sie chyba pytal o to haslo bo jak bym je wpisal - a on tego nie robi -
ten komputer z wordem znaczy sie
zeby bylo ciekawiej na tej dyskietce byl twz plik excela i przy otwieraniu
juz z HDD wyswietla podobny komunikat
zauwazylem tez ze po wbraniu wlasciwosci tego pliku wyswietla tylko zakladke
podstawowe info, natomiast jak to sprawdzilem na dzialających plikach to
wyswietla rozne info o pliku wlacznie z podsumowaniem statystyka itp.

babka ktora mi to dala mowi ze jeszcze kilka dni temu dawalo sie je otworzyc
podobno mąż cos tam robil przy komputerze i teraz cisza

pozdr.
Robert