Mitsumi - CDTEXT

Autor: jędreq (amoc_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 15:00:01 MET DST

Witam!

Uaktualniłem ostatnio bios w swojej nagrywarce Mitsumi (4804TE) z wersji
2.4C (oryginalna) na 3.0D. Na stronie z tym firmware był opis potencjału
tego biosu, z którego jasno wynikało iż posiada m.in. funkcję CD-TEXTU,
Overburnu i wiele innych (których standardowo nie było...). Uruchomiłem więc
WinOnCD i spróbowałem nagrać płytkę z CD-Textem - niestety otrzymałem
komunikat "not supported". To samo w NERO (4.0.8.3). Próbowałem jeszcze
kilku sztuczek w rejestrach ale bezskutecznie. Domyślam się, że chodzi o
sterownik Windowsa obsługujący ww. recorder bądź o nieświeże informacje
samych programów nagrywających... A co Wy o tym sądzicie?

pozdrawiAM! i czekam na sugestie...