Re: router

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 12:14:06 MET DST

Szwanke Michal <szwanke_at_poczta.onet.pl> wklepał:
>Nie wiem czy taki komputer nie bedzie stanowil waskiego gardla dla
>pozostalych
>elementow sieci......urzytkownicy pewnie maja duzo lepsze komputery.....

Nie śledzę całego wątku, ale jeśli chodzi o router, to w zasadzie
wystarczy 386 lub 486 z dobrymi kartami sieciowymi i 16MB RAM.
A konfiguracja komputerów za routerem nie ma tu nic do rzeczy.
Liczy się tylko prędkość łącza i raczej ona jest najwęższym gardłem.

>Szwanke Michal

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk