Re: dziwne zachowanie kompa!

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 11:34:59 MET DST

Nightmare napisal:

> wytnij te cholerne ramki - to sie zastanowimy

Czep sie tych co naprawde przesadzaja
z tymi wszystkimi rysuneczkami, pierdolkami, reklamami ktore
o niczym nie mowia i nikomu nie sa potrzebne oraz postami nie na temat,
ktorych jest wiecej na tej grupie niz wszystkich faktycznie zgodnych
z danym tematem.
Jestes stalym bywalcem grupy wiec skup sie na postach a nie na
pierdolach,
bo przez takie gadanie w prawie kazdym poscie ktorastam z kolei
odpowiedz
jest juz przewaznie nie na temat. Podobnie jak i w tym poscie ;)
No ale niech Ci bedzie, zmienie jeszcze raz, w koncu nic mnie to nie
kosztuje.
Aha jesli mozesz to staraj sie mowic w swoim imieniu a nie w liczbie
mnogiej.
To "-my" na koncu jakos dziwnie mi sie kojarzy.
Pozdrawiam (szczerze)
3-m sie ;)

Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl