Re: Zasoby pamieci w Win9x - wiecznie malo!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 10:57:36 MET DST

> Uzytkownik "andy_k" <andyk_at_spamprotector^cyberspace.org> napisal w
> wiadomosci news:0eutoso3rvfq1l9nbh9c9fe9osoggm8cc5_at_4ax.com...

> okien
> pracowac
> systemowych,
> tak
> przeciwdzialac;
> dwukrotnie

Zasoby to przecież nie tylko ilość wolnej pamięci. Pamiętasz z DOS-a problem
zmiennej Files=xxx w config.sys? Chętnie podałbym Ci jakiś link do strony
opisującej sposób pomiaru "zasobów" w windows, ale jedyny, jaki mi do głowy
przychodzi, jest po angielsku... ;-)
BTW pora na Windows 2000...

--
Pozdrawiam