KAMERY INTERNETOWE

Autor: Fred Flintstone (caveman1_at_polbox.com)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 10:48:34 MET DST

Czy ktoś z was widział gdzieś na sieci jakieś zestawienia dotyczące
analogowych kamer internetowych ? Ja osobiści znalazłem tylko jedno
zestawienie czterech (sic!) kamer w Chipie.
Brak jest poza tym osobnej listy dyskusyjnej lub osobnej sekcji choćby na
stronach TV-Manii.
Czy macie jakichś faworytów ? Co sądzicie np. o kamerach Creative Labs (Ci
od soundblastera) ?
Gdzie w Warszawie jest największy wybór kamer oprócz giełdy ? Dzieki za
komentarze (takze bezposrednio na moj adres e-mail ....)

ADthanxVANCE

Marcin