Celeron2 Vs Duron!!!

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 08:18:16 MET DST

Serdecznie Witam
Chciałbym ponownie usłyszeć wszystkie za i przeciw Durona
najchętniej od już takowych posiadaczy.Sprawa o tyle ciekawa że
dwa argumenty przeciw Duronowi odpadły
1)Cena płyty i dostępność
cena jest rewelacyjna...łącznie z płytą a dostępnośc w 3mieście NO
Problem!!!
2) overcklocking prosty i możliwy za pomocą ołówka :)

PŁYTA Gigabyte GA-7ZM 579,00 zł
AMD DURON 600 MHz 494,00 zł

Dla porównania
PŁYTA ABIT BE6-II 633,00 zł
INTEL CELERON 500 /128 kb PPGA 638,00 zł

Ceny of course z VAT

Więc jakie przeciw...Duronowi co z nim nie tak..jak stabilność
jaka grafa do niego, bo dla mnie CELERON umarł...
czekam na opinie posiadaczy Durona bo Celerona sam mam!!
pozdrawiam i czekam na opinie

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl