Re: w2k sp1

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 03:42:57 MET DST

-~*Timo'T*~- <da whatever>

>Macie jakies problemy po zainstalowaniu sp1?
>U mnie przestala dzialac opcja przesylania plikow w icq (samo icq tez
>przeinstalowalem i dalej to samo),

U mnie jak dzialal tak dziala. Sprobuj ewentualnie przydzielic na
sztywno porty w ICQ do komunikacji pomiedzy userami.

>zaczely sie kaszanic programy do
>nagrywania cd (cdrwin i easy cd creator)

Nero i Blind'y dzialaja pieknie ;)

>i w ogole siec lokalna jakos
>gorzej dziala - przy przegrywaniu plikow potrafi urwac w polowie i
>powiedziec ze miejsce docelowe nie jest dostepne.

...i tu takze nie widze zadnych problemow ;)

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."