Re: FC-PGA ???

Autor: Sliver (sliver_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 18:18:02 MET DST

Użytkownik [KuFeL] <kufel_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
8mm83a$28qn$1_at_etna.ahoj.pl...

> Wiem ze to bardzo popularna plyta i zlych opnii o niej nie slyszalem, sobi
scie uzywam bp6, wiec niech wypowie sie moze ktos kto ma i eksploatuje be6-I

Ja mam BE6-2 v1.0 i jestem z niej bardzo zadowolony, niektorzy pisza ze maja
kupe problemow z ta plytka, a mi ona jakos ladnie sie spisuje. Gdybym mial j
eszcze raz kupowac to tez bym ja wybral:)) Softmenu III i kroczek na magistr
ali co 1 MHz to zajebista sprawa:))))

Pozdrowka
Sliver