Re: PoradĽcie - czy 300 zł to dużo za 10 GB?

Autor: Piotr Jaworski (NOSPAM.jaworski_p_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 18:07:13 MET DST

On Sun, 06 Aug 2000 02:09:56 +0000, Ala M. Dziwisz
<bonnevieWYTNIJ_TO_at_poczta.fm> wrote:

>heh, kiedy on bez gwarancji właśnie, bo 'lekko używany'...

Nie wiem co miałaś na myśli pisząc w poprzednim poście, że dysk jest z pewnego
źródła, ale wiedząc o nim tyle ile wiesz nie możesz raczej powiedzieć,
że jest on z pewnego źródła... Pozatym jeśli nie kupujesz tego dysku od kogoś
kogo dość dobrze znasz nie możesz być pewna, że ten 'lekko używany' dysk nie
spadł 'lekko' komuś na podłogę i pochodzi Ci rok/miesiąć/1 dzień... a bez
gwarancji to możesz go już tylko podarować młodszemu bratu ;-(

>Czyli bez względu na firmę lepiej kupić nowy? A te najtańsze u Ciebie

Cena też nie jest rewelacyjna, więc lepiej kupić trochę drożej i mieć gwarancję
więcej niż 2 lata. No i jeszcze jedno: podczas ewentualnej naprawy dysku po 2
latach może się okazać, że nie ma już takich małych dysków i firma sprawi Ci
niespodziankę w postaci nowego, większego dysku ;-) Ale na 90% z gwaracji
nie będziesz musiała korzystać...

--
Pozdrawiam,
Piotr Jaworski / jaworski_p_at_bbs.chip.pl / PGP ID:1B0AD97D / LINUX USER:165447