Re: szyna USB

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 12:58:51 MET DST

Użytkownik jerz.Ca <nabac_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Czy ktoś poradzi skąd zdobyć szynę usb - płyta Soyo- z 1 usb no
płycie,
> potrzebna szyna z kabelkiem do płyty.Dzięki za odp.Jerz.Ca.

popytaj u sklepikarzy którzy mają raczej nieco większe pojęcie o rynku
i mają stały kontakt z hurtownikami - ja miałem podobny problem ze
śledziem do PC-chipsa - podobno "nie do zdobycia" (wedle jednego
sprzedawcy) - gość z giełdy załatwił to w 2 godziny ;)

Grendel