Re: VC820, PIII 600EB, temperatura, napiecie zasilania, klopoty...

Autor: Piotr Oleszkiewicz (ytrewq_at_cyberspace.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 16:08:21 MET DST

Oleski John wrote:

> Kupilem komputer:
> Plyta: Intel VC820 + 128RDRAM ($400)
> Procesor: P3 600 EB
> 3D Blaster Creative Riva Tnt2 32MB
> Modem: USR 56K internal
>
> Do plyty glownej byl CD ze sterownikami, miedzy innymi program serwisowy
> 'Intel Land Desk Management, Client Manager'
> Ikonka tego programu caly czas jest na pasku u dolu pulpitu. Raz mruga na
> zolto: 'Non-critical error boot' , albo na czerwono i pokazuje komunikaty w
> stylu: '2.5 voltage /przekroczone/, 5V przekroczone, 12V przekroczone,
> temp. CPU przekroczona'
> [...]

To jest programik do kontroli "na zywo" parametrow pracy i wykrywania bledow,
do tego w sieci moze pomoc w zarzadzaniu wieksza iloscia komputerow.
Co do Twojego komputera to sprawdz sobie czy nie masz uszkodzonego zasilacza to
1) bardzo dziwnego napiecia w sieci to )2

Napisz mi czy pomoglo jak nie to cos wymyslimy

Pozdrawiam
Piotr Oleszkiewicz
Inter-Pi
0606805394