Re: 2 kompy i skaner

Autor: Mysza (mysza_at_sitech.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 15:22:09 MET DST

[ciach]
> Do UMAXa jest jakieś oprogramowanie pod tytułem "Network Scaner Server"
> ale nigdy nie udało mi się go uruchomić tak, żeby poprawnie działał. :/
> Ja też nadal szukam jakiegoś serwera skanerów (urządzeń TWAIN?),
> tyle że bardziej szukam pod Linuksa.

Ja osobiście mam Plusteka, a w firmie Primaxa, ale ze sterownikami nic
takiego nie było
:-((((
Jeśli znajdziesz coś pod Linuxa, to daj mi znać z łaski swojej - mogę
zainstalować skaner pod linuxem, grunt, żeby działało.
TIA
{ Paweł "Mysza" Myszkowski }
{ mysza_at_sitech.pl grajewo-www_at_iq.pl }
{ Oficjalna strona KS Warmia Grajewo }
{ http://warmia.www.grajewo.pl }
/Word nie służy do tworzenia stron WWW, nawet jeśli Bill Gates twierdzi
inaczej !/