Re: Jaki naped DVD ?

Autor: Paweł Chałczyński (chalczyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 01:06:37 MET DST

PiECIA <pk_at_comart.com.pl> napisal:

> Czy mozna prosic szanowne towarzystwo o zaproponowanie jakiegos
konkretnego
> producenta,tudziez modelu z krociutka argumentacja swojego
wyboru?Generalnie
> jaki naped stwarza najmniej problemow w upgrade biosu (region free) oraz
> przedewszystkim w zgrywaniu vobow ?
> PS. Informacja o miejscu mozliwego zakupu (tylko hurtownia) mile widziana.

ja kupilem TOSHIBE SD-1402 (12/40)
- tylko 128kb cache (pozostale napedy po 512kb) ale jakos tego nie odczuwam
- brak wyjscia sluchawkowego z przodu (od kiedy mam cd-rom a mialem i kilka
to nigdy nie korzystalem z niego wiec dla mnie wada pomijalna)
+ dobry czas dostepu (szybciej zaczyna czytac od mojego starego Creativa
x40)
+ voby zgrywa rzeczywiscie w pelnej predkosci (okolo 8MB/s) nawet DMA nie
trzeba bylo wylaczac
+ wykonywalny upgrade do region free (nie robilem tego jeszcze bo nie mam
jak przetestowac, ale jedna osoba juz to wykonala i dziala)
+ miekko wsuwajaca sie tacka (chodzi o zamykanie przez leciutkie pchniecie)
? halas - trudno powidziec, ciszej niz moj poprzedni cd, jak sie rozpedzi to
szumi ale nie wyje, moze byc.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_z.pl - ICQ 4289653