Re: zamykanie systemu

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 20:30:29 MET DST

RAB wrote:

> Polecam AVP :)

Co wy odpalacie na swoich kompach za śmieci, że potrzebujecie mieć
zainstalowne tak potężne antywiry (chodzące non-stop)?
Mnie wystarcza jak odpalę coś prymitywnego (profilaktycznie) najwyżej raz na
miesiąc: MKS (i to DEMO :-) lub NAVlite (wbudowane w NortonSystemDoctor z
NU4.0)

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |