Re: HELP - błąd ochrony...

Autor: Tomek (gothom_at_lodz.home.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 13:04:06 MET DST

Witam !!!

> (...)

> Zazwyczaj pomagało ponowne uruchomienie kompa. Wydaje mi się, że Win ma
> problem z przypisaniem zasobów do kart. A probowales w trybie awaryjnym?

Może napiszę więcej szczegułów... Otóż płyta ta NIE CHCE współpracować z
dyskiem SEAGATE 1,7GB (na ustawieniach auto tak na oko transfer wynosił
100kb/s). Po wymuszeniu w BIOSie PIO 0 i wyłączeniu UDMA pracuje OK.
Jest tylko problem z windows. Po instalacji i pierwszym uruchomieniu
komunikat o błędzie ochrony, prośba o ponowne uruchomienie i... :
1. Po ponownym uruchomieniu menu wybory trybu pracy. Po wybraniu trybu
    normalnego to samo (błąd ochrony)
2. Po wybraniu trybu awaryjnego winda chodzi ale co z tego skoro nie jest
    widziany CDROM abym mógł zainstalować port IDE dla ALI V (na takim
    chipie oparta jest płyta).

Ze wstępnych ustaleń wynika, że dysk twardy NIE JEST KOMPATYBILNY z płytą
główną...
Dziękuję bardzo za takie coś... niedługo będziemy musieli uważać na
kompatybilność podkładki pod mysz...

 Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to proszę o pomoc... Ja dalej z tym
walczę....

--
  Tomasz Gorzka
  gothom_at_lodz.home.pl