Re: !!!Problem z nagrywarką PHILIPS CDD3610!!!

Autor: Blasko (blasko_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 11:55:52 MET DST

U mnie jest to samo, ale tylko w przypadku gdy na CD-RW przegram płytę ponad
74 minuty.
Wtedy przestaje ją widzieć jako CD-RW i nie da się skasować, nagrać - można
tylko czytać.
Daję wtedy kumplowi, on kasuje (na innej nagrywarce) i jest OK.
W innych przypadkach nie mam problemu (bios ten sam).

Miłosz
Bauhaus, The Cure, Cranes, DCD, Swans, Cocteau etc.
My CD-R Trading Page: http://www.polbox.com/b/blasko