serial-PS/2

Autor: KK (abacus_at_rodan.net)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 09:27:48 MET DST

Mam komputer AT, mysz podłączana przez COM1. Chciałem podłączyć sobie
myszkę PS/2 - kupiłem przejściówkę (podłużne gniazdo RS 9-pin i okrągłe
gniazdo 6-pin PS/2), wsadziłem do niej wtyk myszki i komputer myszy nie
widzi. Oczywiście myszka sprawna, dwuklawiszowa.
Czy problem leży w tej mojej przejściówce (jakie powinny być połączenia?)
czy też jest to rzecz niewykonalna?
Będę wdzięczny za wyjaśnienie tej zagadki.
Krzysztof
kkorycki_at_priv2.onet.pl