Szanse na FSB 100 MHz

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 20:55:33 MET DST

Witam,

Czy ktos mi powie, jakie sa statystyczne szanse
udanego podkrecenia Celerona-II 566 MHz na FSB 100,
oraz jak to wyglada w porownaniu do Celerona-2 533A ?

Chodzi mi wylacznie o podkrecania bez przesadnego
podnoszenia napiecia (tak aby nie trzeba bylo stosowac
chlodzenia innego niz oryginalne z wersji BOX).

Chyba sie poddam w swoich poszukiwaniach C-2-533A
i kupie 566 (tez nie latwo znalezc, ale udalo mi sie namierzyc).

Pozdrawiam,

Enio.