Re: Dual Celeron

Autor: kołosz (kolosz_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 22:36:25 MET DST

Nightmare wrote:

> oczywiscie ze 1 albo 2 - stoi jak wol na oryginalnej ksiazeczce...
> w ogole gosciu nazenil tyle mitow w jednym poscie ze aszzz smutno sie
> robi.

tak moj blad z tym professionalem, ale co do reszty, to sie koles wszystko
zgadza. A jezeli ty zamykasz sie w domu w czterech scianach, a dopiero jakas
ksiazeczka rozjasnia twoj umysl ........ to mi naprawde ciebie zal!

Spieprzaj na strone Microsoftu i powieksz se czcione na maxa, moze to ci
pomoze!! A jezeli nie wiesz gdzie to jest, to ja alfabetem Morse'a za pomoca
mlotka wstukam ci bezposrednio do glowki te informacje!

kołosz