Re: Reset kompa podczas pracy w sieci

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 21:04:44 MET DST

| a) juz w w98 poprawiono

Wiem ale przeciez 98 to nie to samo co 98SE a skoro w 98 nie ma paru bledow
ktore pokazaly sie w nowszej edycji, moze i w tym miejscu microshit dal d..y.

| b) nuke nie moze byc bo raz inaczej sie to objawia

Swego czasu mialem to samo tyle ze pod 95 i ktos na tej grupie napisal mi ze to
zapewne WinNuke. Polecil mi abym wpisal co trzeba do rejestru i rzeczywiscie
pomoglo :D

| a dwa watpie zeby ktos mu
| tak chcial dokuczyc

Wiadomo???

| ale jesli kolega chce wykluczyc mozliwosc zaatakowanie przez DoS to niech
| popracuje jakis czas bez netu i zobaczy jakie sa objawy

Tak, to chyba dobry pomysl (na poczatek).

P.