kilka pytan o GO

Autor: o$ka (bartek_at_vc.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 20:56:48 MET DST

witam,
jutro mam zamiar kupic golden orba na gieldzie w wawie.
czy ktos ostatnio, np. dzis (sobota), widzial tam GO w wersji pod fcpga ?
jaka cena ? podobno pojawily sie jakies podrobki GO.
jak rozpoznac tego wlasciwego, oryginalnego orba ?

jezeli ktos uzywa GO do chlodzenia CII 533 to prosze o kontakt.
teraz mam radiator + cooler HPIC 6000 obr/min (model sk45)
i max co udalo mi sie wycisnac to 752MHz (100% stabilnie) przy 1,60V.
max. temp. 50 stopni. proc odpala nawet na 840 (wyzej nie sprawdzalem),
wiec mam nadzieje, ze po instalacji GO uda mi sie wydusic cos wiecej ;)
przy fsb 100 i napieciu do 1,75V nawet do windowsa nie wchodzi.
bardziej chyba jest prawdopodobne to, ze jest mu za cieplo, niz to, ze
wiecej
nie moze... mam nadzieje ;)

--
pozdro