Pojasnianie monitora

Autor: Lwiczek (lwiczek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 20:11:11 MET DST

Witam
    Mam klopot z monitorem. Mimo maksymalnego pojasnienia obrazu za pomoca
dostepnych przelacznikow (na obudowie monitora), obraz jest bardzo ciemny
(co uniemozliwia giecowanie w wiele gier). I tu pojawia sie moje pytanie,
czy istnieje mozliwos pojasnienia obrazu w jeszcze inny sposob, np. software
(oprocz opcji w grach - bo te tycza sie tylko tej jednej gry). Dodam
jeszcze, ze nie jest to markowy monitor (raczej cos no name), ktory korzysta
ze standartowych sterownikow SVGA windowsa.

Pozdrawiam

--