Re: ATI All-in-Wonder 128 16M czy TNT2 + Tuner TV ?

Autor: Robert (robertc_at_mikrohd.com.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 19:01:39 MET DST

Użytkownik "Przemysław Lipski" <pcl_at_promail.pl> napisał w wiadomości
> Mam dylemat dotyczacy kupna karty graficznej zalezy mi na wyjsciu Video
> i tunerze TV, interesuja mnie opinie uzytkownikow karty jak w temacie.
> Czy lepiej kupic TNT2 32M z wyjsciem Video i osobno tuner TV, czy tez
> karte ATI ? Jak wychodzi porownanie obslugi efektow 3D w TNT2 i w
> karcie ATI ?
>
> Pozdrawiam Przemek
> pcl_at_promail.pl

Karty Ati jako jedyne chyba na rynku bez problemów radzą sobie ze zgraniem
materiału PAL w pełnej rozdzielczości na dysk, z kolei ich wydajność w 3D
jest tylko trochę lepsza od rivy TNT. Z kolei TNT2 nie radzi sobie ze
zgrywaniem (gubi klatki) za to w grach jest o niebo szybsza. Zależy co kto
lubi grać - czy obrabiać wideo.

Robert