Re: Pytanie o HDD

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 16:06:37 MET DST

W poscie Mariusz Ołdak twierdzi, że...
> Czesc wszystkim.
>
> Moje pytanie to : czy orientuje sie ktos z Was na temat Twardziela SAMSUNG
> typ SV1824D 66/ATA 18,2GB.
> Jestem "szczesliwym" posiadaczem powyzszego no i jestem rozczarowany jego
> glosna praca ( strasznie szumi). Czy ktos moglby mi podpowiedziec czy ten
> typ tak ma, czy go zareklamowac. Oprocz tego twardziel jest nawet niezly.

Probowales podlaczyc wieze i sciagnac troszeczke mp3'ek? :-) Pomaga,
szczrolnie na Seagaty :-)

Co do reklamacji - jesli niedawno zaczal jakos glosniej to go reklamuj,
moze juz zaczyna padac... Samsungi sa bardzo slabe....

I jakie ma wyniki testow w np. Sisoft Sandrze (u ciebie of coz :-) )

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)