Re: cdromy assus

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 16:06:41 MET DST

W poscie przemo twierdzi, że...
> hey.
> pytanie: co się dzieje z cd drajwami assus'a, ze przestaja zalapywac plyty
> za pierwszym razem? musze wkladac i wyjmowac nawet dziesiatki razy. zanim
> zalapie. kiedys bylo OK

A jaki dokladnie model?

Moze kurz na laserze i nie lapie... roznie bywa. Moze by go tak
przeczyscic? :-) Ja mialem cos takiego z wieza... teraz jej czytnik
nadaje sie do wyrzucenia - zmetniony laser... moze wpakowali do tego
czytnika laser, ktory po jakims czasie metnieje? Zobacz.

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)