Re: Czy kość RAMu 32 MB ma takie same rozmiary jak

Autor: Areczq (arek_at_zetosa.com.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 15:18:11 MET DST

Leszek Marcjan napisał(a):

> Mam 32 mega ramu (stanowczo za mało) i obudowę mini. Chciałbym sobie zmienić
> na przynajmniej 128, ale nie wiem czy mi będzie pasować.

Zalezy to od typu pamieci. Jesli Twoje 32 Mb jest typu SIMM, to nie wlozysz do
plyty 128 RAMU, gdyz najprawdopodobniej bedzie to kosc typu DIMM albo RAMBUS
(generacja kosci SIMM zakonczyla sie na 32 Mb, tudziez rozpoczal sie standard
DIMM).
Ale najprawdopodobniej nie bedziesz mogl zamontowac kosci 128 Mb, poniewaz jest
to kosc dwustronna, a AFAIR kosci 32 Mb byly tylko jednostronne (i znowu
jendostronne zakonczyly sie na 64 Mb i tudziez zaczely dwustronne).
Mysle, ze HTH.

Pozdrawiam,

--
areczq